Orange JOJ Music Summer – najväčší letný festival

je slogan, s ktorým štartuje aj ďalší ročník hudobnej prázdninovej série v obľúbených rekreačných oblastiach na Domaši, Ružinej, Duchonke a Orave. Agentúra HIT Production, televízia JOJ a generálny partner Orange Slovensko pozývajú všetkých priaznivcov dobrej hudby a skvelej zábavy aj v tomto roku na to najlepšie zo slovenskej a českej hudobnej scény a televízie JOJ. Tradičné termíny, tradičné lokality a zaujímavé prekvapenia – to všetko čaká na návštevníkov nadchádzajúcej série Orange JOJ Music Summer od začiatku júla až do konca augusta.

Letné hudobné festivaly na Domaši, Ružinej, Duchonke a Orave patria už niekoľko rokov medzi najobľúbenejšie letné hudobné podujatia. V minulom roku zaznamenali kumulovanú návštevnosť takmer 85.000 ľudí. Vďaka programovým novinkám, ako aj s ohľadom na pripravovanú jedinečnú mediálnu a komunikačnú kampaň, očakávajú organizátori v tomto ročníku rekordnú návštevnosť a pokorenie 90.000 tisícovej hranice, ktorá festivalovej sérii potvrdí pozíciu trhového lídra.

 

Rekordný predpredaj Orange JOJ Music Summer!

Predpredaj vstupeniek na Orange JOJ Music Summer nabral na obrátkach. Po jeho spustení sa v priebehu pár dní predalo prvých 1.000 vstupeniek za zvýhodnenú cenu 9,90 EUR. V súčasnosti sa už predalo ďalších takmer 1.000 vstupeniek za stále zvýhodnenú cenu 15,90 EUR. Cena sa bude neskôr zvyšovať.

Staňte sa aj vy súčasťou najväčších hudobných festivalov na Slovensku, ktoré minulý rok navštívilo takmer 85.000 ľudí!

Termíny letných festivalov:

Osvedčená festivalová dramaturgia už tradične spája to najlepšie zo slovenskej a českej populárnej hudby na čele so skupinami IMT Smile, Desmod, Gladiator, Hex, Hudba z Marsu, Helenine oči, Billy Barman, Hafner, Puding pani Elvisovej, A.M.O. Banana Band, Nocadeň a Get Explode. Spoločné vystúpenie i choreografiu avizujú Horkýže Slíže a Polemic, svojich fanúšikov potešia aj „pokrvní bratia" Slížov - českí bombardéri Divokej Bill. Z nových tvárí, ktoré zaznamenali úspech v ankete Slávik 2010, vystúpi skokan roka - skupina Good Fancy a objav roka Ján Mitaľ so skupinou Gionno . Predstavia sa aj Mako!Mako! a Silvayovci, ktorí zaujali aj divákov televíznej show Česko Slovensko má talent. Chýbať nebude ani úradujúca zlatá slávica Zuzana Smatanová či žijúca legenda Richard Müller. Úvod každého festivalového dňa bude patriť talentovaným skupinám z domáceho regiónu, ktoré takto dostanú šancu a príležitosť na prezentáciu pred početným publikom. Zlatým klincom festivalového programu spoza rieky Moravy bude česká skupina Verona. O tanečné finále prvého dňa sa postará špičkový dídžej Milan Lieskovský z FUN Rádia. Celkovo sa na každom zo štyroch festivalov predstaví 50 interpretov a 200 účinkujúcich.

Hudobné festivaly Orange JOJ Music Summer vychádzajú v ústrety hudobným fanúšikom priateľskou cenou vstupného. Prvých tisíc vstupeniek na všetky štyri podujatia je v predpredaji za 9,90 EUR, čo v rámci Slovenska predstavuje bezkonkurenčne najnižšiu cenu na podobné podujatia. Organizátori pamätajú aj na rodiny. Deti s výškou do 130 cm majú na hudobný festival vstup zdarma.

Tohtoročnou novinkou, ktorá nepochybne poteší najmä skalných návštevníkov festivalov, je fotografická súťaž o najlepšiu festivalovú fotografiu Photo Challenge. Do súťaže pod heslom „Hľadá sa foto roka" sa môžu zapojiť všetci návštevníci festivalov, ktorí do 30. apríla 2011 pošlú fotografiu zachytávajúcu ľubovoľným spôsobom niektoré z podujatí hudobných festivalov Orange JOJ Music Summer od prvého ročníka v roku 2004 až po ostatný ročník v roku 2010. Následne odborná porota, ktorej predsedá spevák a fotograf Peter Nagy, vyberie spomedzi všetkých príspevkov finálovú dvadsiatku. Z nej vzíde víťazná fotografia na základe internetového hlasovania, ktoré bude prebiehať od 10. mája do 15. júna 2011. Autor víťaznej fotografie získa okrem cien od Orangeu a Sony Ericsson aj novinársku akreditáciu na celú tohtoročnú festivalovú sériu. Podobne bude odmenený aj vyžrebovaný hlasujúci účastník súťaže a ďalších desiati šťastlivci získajú voľné vstupenky.

Spolu s atraktívnym hudobným programom je pripravený aj bohatý sprievodný program. Prebiehať bude vo festivalovom areáli každý deň v čase od 12,00 do 04,00 hod., pričom festivalový areál sa otvára každý deň už o 10,00 hod. Návštevníci tak môžu prakticky od rána využívať celú infraštruktúru festivalov, ktorá zahŕňa aj festivalové gastrocentrom či hygienické zázemie vrátane špeciálnych chemických toaliet vyhradených len pre návštevníčky.

TV JOJ je hlavný mediálny partner Orange JOJ Music Summer. Súčasťou festivalového areálu bude opäť JOJ Aréna, tento rok už rozšírená o dve nové časti, joj cafe a joj cinema. Pôjde o priestor, kde budú môcť návštevníci najmä relaxovať, pozrieť si svoje najobľúbenejšie jojkárske seriály ako Keby bolo Keby 2, Dr. Ludsky či Profesionáli. Novinkou bude premietanie kinohitov z produkcie spoločnosti Disney Production v rámci joj cinema. Festivaloví účastníci tak budú mať možnosť pozrieť si megahity ako Princ z Perzie, Toy Story 3, Piráti z Karibiku, či Tron. Súčasťou JOJ Arény bude aj originálna joj cafe, v ktorej návštevníci nájdu rôzne druhy káv, miešaných nápojov a ovocie.
V JOJ Aréne budú tak ako minulý rok prebiehať aj autogramiády hercov, redaktorov a moderátorov TV JOJ, zaujímavé súťaže, pričom dianie v JOJ Aréne bude aj tento rok podčiarkovať tému hlavného jesenného highlightu televízie - Česko Slovensko má talent, ktorý sa stal Programom roka podľa ankety OTO 2010. Televízia JOJ bude podporovať Orange JOJ Music Summer aj jedinečným zapojením projektu Huste TV či prítomnosťou živej kamery. Dôležitou súčasťou podpory festivalu je mediálna kampaň na obrazovkách TV JOJ.

Hudobní fanúšikovia sa môžu tešiť aj na tradičnú oddychová zónu „Orange oáza". Tá tohtoročná im ponúkne ešte lepšie možnosti na relax a najmä zábavu počas festivalov. K dispozícii bude pripojenie na internet, nabíjačkáreň pre mobilné telefóny, možnosť prečítať si čerstvé noviny, zabaviť sa a vyhrať zaujímavé maličkosti v rôznych súťažiach. Navyše, pre záujemcov a fanúšikov Príbehu ulice II. bude v Orange oáze pripravené opäť niečo extra - počas vybraných festivalových dní si môžu nielen pozrieť, ale v škole tanca aj zatancovať s formáciou The Pastels, ktorá aktuálne hviezdi na Novej Scéne v pokračovaní tohto jedinečného slovenského muzikálu. Aj v roku 2011 platí, že záujemcovia si môžu zakúpiť vstupenky aj vo vybraných značkových predajniach Orange Slovensko a držitelia Orange karty navyše získajú predpredajovú zľavu vo výške 2 EUR. Hudba a festivaly budú s Orangeom tento rok ešte lepšie.

Generálnym partnerom projektu Orange JOJ Music Summer je Orange Slovensko. Hlavnými partnermi sú Corgoň a Sony Ericsson. Reklamní partneri: Kofola a St. Nicolaus. Mediálnymi partnermi sú FUN Rádio a Nový Čas. Exkluzívnym mediálnym partnerom je TV JOJ.